Fredagkväll

och jag har precis kommit hem från sjukan, ska försöka att slappna av och sova snart eftersom kl ringer 05:30 i morgon:( Jag jobbar söndag kväll iaf så David och jag kanske ska ut och käka eller något... Man vill ju gärna göra något roligt när man jobbar helg och ett besök på Saffran vore inte helt fel:)

I går intervalllöpte Lina och jag runt sidsjön, herregud vilken träningesvärk jag har i dag. Ljumskarna och magen har verkligen fått sitt. Köpte ju nya springskor i onsdags så nu gäller det att utnyttja dom till 100%. Vi ska iaf försöka springa 2 gånger i veckan, det e ju hur skönt som helst efteråt.

I morgon e det 25% rabatt på Bomagasinet så vi ska försöka att hitta ett nytt soffbord, och kanske lite annat:)

Har precis tittat på "Sverige dansar och ler", shit vilket sjukt program det är, men ganska kul:)

I morgon skriver David lm-tenta, hoppas att han klarar den:)

Nu ska jag slagga!!

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback