trött och bakis

är jag i dag men det var det värt:) Festen igår var riktigt lyckad. De som var här och förhöjde stämningen var Kicki, Johan, Roffes gäng, Daniel, Sandra, Malin, Nicco och hans kompis Lina, Jonas, Andreas och givetvis David och jag. Jag fick fina presenter: snöhalsband, ljuslykta, grekist matlagningaolja av greken och en hel del vin.
Kvällen fortsatte på aveny som var ganska folktomt men det var skönt att inte gå på oscar.
Utan att ljuga kan jag säga att vi sprang hem:) David hade ingen jacka och frös om bröstvårtorna:) Vi tog en liten avslutningsdrink hos Ankan innan vi gick hem till oss igen, (resorb).

Gårdagens förmiddag spenderades åt födelsedagsfika med malin, Jörgen, Viktor, Rolf, gunilla och davids bröder. Av dem fick jag presentkort på cervera, blommor, choklad och vin. Trevligt med lite släktträff:)

Nu känns det så himla bra att lägenheten är tapetserad och klar. De saker som jag ska fixa inom en snar framtid är möbler till balkongen, taklampa till sovrummet, bokhylla och lite andra småsaker:)

I dag har David och jag varit ute i solen en liten stud, lämnat tillbaka Linas vrålåk, varit på graven och tänt ett ljus, städat, ätit pizza och tittat på film.
Filmen vi såg hette Babel och var riktigt bra!
Nu orkar jag inte skriva mer, ska titta på parlamentet!

Tack alla för igår!

Kommentarer
Postat av: Biggis

Tack det sammma!! HOppas Osträkan smakar..:)

2007-03-26 @ 16:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback