Rik

känner jag mig idag efter att vi sålde vårt ekbord för 6000 kr.:) Trist att sälja det men vi får inte plats med det i nya lägenheten.
I natt jobbar jag, lung och skönt! Har jobbat hela helgen och det har inte varit lugnt, sprungit hela tiden! Efter en helg på sjukan kan man verkligen känna sig helt knäckt, fattar inte att vi kan få vara mer personal, det skulle verkligen behövas.
I dag har David och jag haft en heldag. Sov länge, vaknade och åt frukost, skulle träna men orkade inte, tog en promenad istället till Fresks och tittade på tapeter, gick till nacksta och åt pizza, gick hem och drack kaffe och åkte till jobbet!
David kanske får jobb på ambulansen eller akuten, kul kul:)
Gud vad svårt det är med tapeter till vardagsrummet, vill ju inte för mörkt eftersom det är ganska litet, vill ju ändå ha något markant, typ en ganska mörk fondvägg men ändå ett ljust intryck...skitsvårt!
Har iaf kommit på en idé till extrarummet, vi ska tapetsera en våd på längden mitt på väggen, lite anorlunda men kul:) Svart och vitt blir det nog iaf!
I dag gick vi förbi ett hunddagis, gud vad kul det vore med en hund. Vi stod och skrattade åt dem i flera minuter när de jagade varandra. David tror att han är allergisk mot hund och det e ju trisk..:( Huvudsaken är iaf att han tål katter för det kommer det att bli i framtiden, gärna många:)

Nej nu har jag lite jobb som väntar, godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback