Min älskling

är nervös i kväll, han ska jobba första dagen på akuten i morgon. Förstår att det är pirrigt, man har ju nästan glömt bort hur nervig man själv var. Jag är iaf övertygad om att han kommer att vara superbra:)
Själv sitter jag på sjukan igen, natten har hittills varit ganska lugn men lite pyssel är det ju hela tiden. Skönt att det är min sista natt för den här gången i alla fall.

I dag har jag bakat lite småkakor, måste ju kunna bjuda på något hembakat på fredag.
I morgon ska vi eventuellt åka på ikea, det beror på om jag kunde låna Linas bil. Nu till en superbra, rolig, skön och helt fantastisk sak, vi har köpt bil:) Vi får den inte förns om några veckor så tyvärr måsta jag tjata på mina kära vänner om bil ett tag till. Nu blev ni ganska nyfikna på vad det är för bil va??
Vi slår på stort och köper en Honda civik för 5000 kr, lyxigt va? Den är iaf besiktad och skattad ett år till så det är bara och hoppas att den kommer att rulla:) Det blir nog bra för då hinner vi spara lite pengar till en nyare bil, det behövs ju så vi kan leva vårt pensionärsliv fullt ut, kanske en kombi:)

I dag skulle David och en kompis till honom fixa det sista med tapeterna, men han dök aldrig upp, jag kan säga att jag är inte förvånad!  Vi ska fixa det i morgon istället. En del männsikor lever ett så märkligt liv....

Nu vill jag verkligen ha sommar, håller på att längta ihjäl mig. Vill åka utomlands i år också... En bild från mallorca förra året, mysigt:)
David och jag på mallis

Nu till något väldigt tråkigt. Alla våra bilder på datorna har försvunnit, på något konstigt vis!! Alla kort från de 3 senaste åren är alltså borta, hela studentperioden, David och jag, Mårten, resor, allt! Vi hade inte framkallat något, jag e verkligen ledsen!
Ni som har kort från allt möjligt från mitt liv kan väl bränna ut det på en cd, pliiis!

Nu vill jag bara att 7 timmar flyger förbi så jag få åka hem till min underbara säng!

Kommentarer
Postat av: Biggis

Men gud vad tråkigt!!!! Ska genast bränna en skiva åt dig stackare! Med det lilla jag har...

2007-03-21 @ 16:59:13
Postat av: Anonym

Nej men shit vad trist.. skall se om jag hittar ngn bild på dej. kram

2007-03-21 @ 17:35:04
Postat av: malin

Nej men shit vad trist.. skall se om jag hittar ngn bild på dej. kram

2007-03-21 @ 17:35:10
Postat av: Anna (fd handledare =)

Åhhhh, stackars dig ! Värsta mardrömmen..... Det man ABSOLUT inte vill ska hända. Måste genast ta itu med det så att det inte händer oss också. Man tänker alltid att det inte kan hända men visst kan det det !! Återigen så tycker jag väldigt synd om er.
Många kramar från Anna & Lilla Gustav

2007-03-22 @ 13:57:25
Postat av: Ankan

Ska fixa det jag har på min burk till dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback