Längtan

drabbades av plötslig längtan till sommar och Öland när jag pratade med Ankan på bussen på väg till jobbet. Det blir nog öland i sommar, det känns verkligen toppen. Måste bara komma på en lösning hur vi ska bo. Vi funderar på tält men tänk om det regnar, då dööör jag! Husvagn vore perfekt, någon som har en husvagn att låna ut??:) Eller varför inte en husbil:)

I natt har vi haft mycket att göra, nu är första gången jag sätter mig ner och klockan är 02! Ändå bra när det finns något att göra så tiden går lite fort, men det känns i kroppen kan jag säga!

Håller på med mitt sommarschema nu, hur svårt som helst. Måste vara ledig Öland, gatufesten, davids examen, davids 30-års fest, plus andra viktiga dagar!

I dag har David och jag tapetserat vardagsrummet, det gick bättre än jag trodde att det skulle göra. Jag känner mig riktigt nöjd med tapetvalet, lust och fint men ändå modernt. Rummet blev mycket varmare. Bilder kommer snart, för de som inte kan komma och titta, (mamma, pappa och skåne Malin).

På fredag ska jag ha lite födelsedagsfika och Let´s dance kväll för de som vill komma och på lördag blir det fest. Jag skippade tjejfesten, så nu får alla kön komma:)

I dag slog det david och mig igen att vi e som pensionärer. I vår tapetseringspause gick vi till Bakgården och köpte fikabröd som vi avnjöt till en kopp kaffe hemma i köket. Trots det så var det väldigt gott och mysigt. Jag tycker i och för sig att allt som e gott är mysigt:) För att kompensera det onyttiga köpte vi en GI-limpa också:)

Jag har blivit besatt av "Bonaqua" Silver med päronsmak, superduper god!

Jag måste åka till IKEA i veckan någon annan som ska det??

Nu ska jag vila min onda axel!

Kommentarer
Postat av: Biggis

Torsdag är en bra dag för fika, eller IKEA? Iaf för mig, det vore trevligt att träffa lite annat folk än arbetskamrater...
Jag kommer både på fika på fredag å fest på lördag, har tagit flex-ledigt förmiddagen på min delade tur!!:) Lycklig är jag!

2007-03-20 @ 16:50:44
Postat av: Biggis

Har ångrat mig IKEA, det slutar alltid med att jag köper ngt, å den här månaden har vi sjukt mkt räkningar!

2007-03-20 @ 17:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback