Galen spontan fest

I går var en galen dag. Vi skulle ha ägnat den åt tapetsering men vi orkade aldrig börja med det utan vi gick in på 1891 och drack öl med Andreas och Emil.
Eftermiddagen spenderades alltså på 1891, sedan gick vi hem till oss och lagade mat och fortsatte festa lite. Lina och Maria kom också efter ett tag. Hade tänkt mig en ganska lugn kväll men icke! Det blev många goda drinkar, mycket dans och slager...
Vi fortsatte kvällen på Oscar där det faktiskt var riktigt kul:) Dansade, surrade, minglade och hade väldigt kul:) David och jag avslutade kvällen på kebeb city!

I dag har vi tapetserad halva vardagsrummet, tror att det kommer att bli bra men man e ju lite nervös!

Snart e det Hockey och jag läääängtar. David är och köpter Pizza nu, han e min stjärna!

I går insåg David och jag att vi verkligen är vuxna nu. Lite jobbigt men ändå spännande. Man vill ju inte bli gammal men jag skulle aldrig byta ut mitt liv mot de jag hade när jag var 18. Jag trvis med livet just nu men jag vill bara inte att det ska gå så fort.

Om 2 veckor åkter jag hem till mamma och pappa. Hoppas det är mer vår där än här. I dag e det snöstorm, deprimerande!

HEJA TIMRÅ!!!!

Kommentarer
Postat av: Ankan

Härligt med spontanfest, synd att jag inte kunde. Men jag roade mig kungligt på dansen oxå i och för sig :)

2007-03-19 @ 00:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback