Elin, här kommer listan

Tio första
Första bästa kompis:
Anna Olsson på lekis.
Första bil: Har aldrig haft en egen, men Thomas och jag hade en saab 900, tror jag....
Första kärlek: Det var nog Ander Barman....
Första husdjur: Labradoren Mysaak.
Första semester: Gud, det kommer jag inte ihåg men jag antar att det var Öland för där var vi alla sommarar tills jag var typ 13 år:)
Första jobb: Dagis i Loftahammar
Första köpta skiva: Michael Jackson, minns inte vilken...
Första riktiga kärlek: Andreas Carlsson, ormen Ka som J:et kallade honom..
Första piercing: Naveln
Första konsert: Rocktåget med Tomas Ledin, Lisa Nilsson och Niklas Strömstedt.

Nio senaste
Senaste alkoholdrycken:
Det var nog mjölkdrinken hemma hos mig innan utgången i lördags.
Senaste bilfärd: Kommer inte ihåg 
Senaste filmen du såg: SÖK, ganska bra...
Senaste ringda telefonsamtal: Till Lina men hon svarade inte.
Senaste bubbelbadet: På Spa i Finland med mamma och pappa och david.
Senaste spelade cd: Melodifestivalen 2007
Senaste kyss: En extremt osexig fyllekyss i lördags:)
Senaste gången du grät: I går när jag såg en film om Beatels.
Senaste måltiden: För ca en timma sedan, hårdbröd och kaffe på jobbet.

Åtta har du nånsin
Dejtat en av dina bästa kompisar:
Nix!
Blivit arresterad: Ja i Västervik på Visfestivalen när Andreas körde full på mopeden med en hbdunk under armen, jag var bara oredig och ville lägga mig i:)
Blivit kär vid första ögonkastet: Inte kär tror jag, men pirrat har det gjort:)
Fastnat med blicken i någons urringning: Jepp
Fått ditt hjärta krossat: Tyvärr
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Det har jag nog!
Haft ett one night stand: Mamma läser min blogg:)
Busringt till någon: Det var en av mina hobbis när jag var liten och bodde hemma.
Sex saker du gjort idag
1. Tapetserat
2. Ätit
3. Handlat tidning och frukt till nattens jobb.
4. Tittat på Blocket
5. Blivit maserad av David
6. städat

Fem favoritsaker utan rangordning
1. Väderskär
2. Resa
3. Sol
4. Dans
5. Godis
6. Träna

Fyra du kan berätta allt för
David, J:et, Lina, Kicki.

Tre val
Blått eller rött:
Rött
Sommar eller vinter: Sommar
Choklad eller chips: Choklad

Två saker att göra innan du dör
Flera långresor
Skaffa familj

En sak du ångrar
Det skriver jag inte här!

Fyra personer som du vill ska göra samma blogginlägg
De människorna bloggar inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback