Midsommarhelgen

Jag har varit ledig hela långa helgen, skönt med ledighet men jag känner mig inte så utvilad.
På midsommarafton hamnade vi på en stor fest i Kovland, efter mkt om och men.... Det var lekar, grillning, dj, midsommardans och det bästa av allt: SOL. Det var en trevlig fest men det kändes som om festen aldrig kom igång riktigt... Vi åkte hem efter kl. 01, tog ett tag att få tag på taxi men Lina hade varit smart och bokat en i förväg..:)

Midsommardagen spenderade jag på gräsmattan tillsammans med väldens bästa bok: "Flickan som lekte med elden" Har bara 1 kap. kvar nu. Fattar inte att jag blir så bakis nu för tiden, det måste ha med åldern att göra. Börjar känna mig orlig för kommande vecka..... David och jag avslutade dagen med Pizza, godis och 2 filmer. Den ena var usel kommer inte ihåg vad den hetten men den första vi såg var fantastisk: "Underbara älskade". Den måste ni se!!

I dag gick jag in på stan för att shoppa lite men blev besviken när alla affärer utan Åhléns var stängda... Nu e jag hemma igen och funderar på att lägga mig i solen och sova en stund.

Forsatt trevlig helg!!

Kommentarer
Postat av: malin skåne

Tja bruden.
SOm du vet har jag dränkt min mobil i såpbubblor så alla mina nummer har försvunnit:(
Kan inte du messa till mig så jag får ditt nummer, o glöm ej skriva att det e från dej!
kram Malin

2007-06-25 @ 19:39:58
Postat av: Ankan

Hon är lite svårnådd alltså! Nu har vi en fin takbox på bilen och ett partytält i bagaget = ) Nu är det verkligen inte långt kvar!!! Vi funderar på att åka runt 9 tiden på fredag.

Postat av: Flisan

Joråsatt, det är åldern som hänger ihop med dålig sprittolerans....tyvärr går allt utför nu :-)

2007-06-26 @ 22:20:14
URL: http://www.liiisan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback