hemma i Loftahammar

och solen skiner och jag trivs:) I dag har jag legat ute i solen en del, varit i Västervik och uppvaktat min kusins sambo klas som tagit examen, hälsat på mammas kompis Annelie.
I morgon ska vi åka ut till Väderskär men bara vara där över dagen, vi ska kolla på ett hus som pappa byggt, grilla, sola och bara lata oss:)
På torsdag åker vi till Sundsvall, david tar ju examen på fredag, då är han klas sjuksköterska, herregud vad fort det gått!! Vi är verkligen vuxna nu, det kan man se på vänner oxå:
Lina och Jonas bygger hus
Kicki och Johan har köpte bostadsrätt och SOMMARSTUGA
Elin  och Krister dom har köpt hus
Ankan går visst i hustankar:)

Jaja, det vuxna livet är säkert ganska trevligt också:) Nu e jag hemma hos mamma och pappa så just nu är jag bara barn:)

När jag åkte tåg hem råkade jag ut för en riktig uppraggning, en kille som satt brevid mig i tåget gav mig hans mibiltelefon där han hade skrivit ett medeland som löd: "Förlåt för at jag tittar på dig så mkt men jag tycker att du ser väldigt bra ut, thats it!" Jag blev verkligen chockad, händer ju inte varje dag precis, måste säga att han var modig, det hade aldrig jag vågat göra!! De resterade 2 timmarna kändes en aning stela!!

Nu ska jag ringa och säga godnatt till david sedan ska jag läsa lite mer i min superbra bok, "Flickan som lekte med elden" av Stieg  Larsson!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback