Festen för David

var i går och jag tror att den blev lyckad. Maten räckte, musiken var uppskattad, folk härjade lite väl mycket men hade iaf roligt:) Som fest fixare hinner man inte riktigt njuta av festen men jag hade iaf roligt efter att det mesta var gjort:) Tack till Linaorna, Muffen, Kicki och Ankan som hjälpte mig mycket:) Nu tänkte jag lägga in lite bilder från kvällen:

David väntar på att få åka, vet inte hur han ser ut eller vart han ska, nervös!

      

Bröderna Öhlén bjöd på sång:
 

Jag och mina vänner:
       

På vägen hem:
       

Elin, varför har jag inga bilder på dig???

Det känns skönt att festen är över med tanke på all planering som varit men det är också lite trist:(
I morgon åkter jag hem till mamma och pappa tills på torsdag, då följer de med mig hem och stannar över helgen, David ska ju firas mera:) Både examen och 30 år!!

Kommentarer
Postat av: Elin

För att det var jag som höll i kameran..som alltid!:) Du ska få bilderna som jag har också på ngt vis!

2007-06-03 @ 22:55:23
Postat av: malin

Haha, jag dör av skratt. Vilka kul bilder. Och du, varför blonderar inte du dig?:)

2007-06-03 @ 23:39:20
Postat av: Ankan

Så mycket vackert! *haha*

Postat av: Maria

Du var ju skitsöt på den bilden ju. Du kommer bli en söt tant. :) Har lagt in några fler nu, inte alla dock .. Hade lyckats knäppa 142 kort. Haha

2007-06-05 @ 22:35:27
URL: http://mariawestin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback