Fantastisk vecka

har jag haft. Sol, havet, mor å far, väderskär, David firande, träffat kusiner och moster med. familjer, och ledig!! Har inte tid att skriva så mycket nu men tänkte lägga in lite bilder från veckan som gått:

Veckan började på Väderskär:

Pappa                       Simpson                  Färskpotatislunch

         
Pappa, David, Rolf   Examen                     Examensmiddag      Mor å far e rar      
     
Kvällspromenad

     
Söndagsmys, gud vad jag älskar David!!!

David blev iaf jätteglad för sin examens/30-årspresent, en resa till London och biljetter till Premier leuage!!

I morgon väntar jobb, lite ångest nu efter ledighet och fantastiskt väder:)

Kommentarer
Postat av: malin skåne

Gud så fina bilder. Jag vill till väderskär ngngng.
DU messa ditt mobilnummer till min mobil. (om du ej hittar det så maila det. Har lagt min mobil i såpbubblor så den funkar ej. :) SKriv vem det e som skriver med !:) Kram

2007-06-12 @ 19:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback