effektiv dag

som började med mysfrukost tillsammans med världens bästa. Stratade upp tvättstugan, åkte till sjukan och tog nr. 2 av min twinrix vaccination, åkte hem fixade i tvättstugan, gick in på stan coh shoppade det sista inför öland, gick hem pch lagade mat och städade lite. Känns bra när man får mycket gjort men det känns piss att jag inte tränat på länge.... börjar verkligen känna att jag förfaller!! Dansen var en bra träningsform, då var man ju ganska så svarvad också:) Socialdansen ger inte alls samma resultat, beror kanske på att man inte dansar i så högt tempo... Skulle vilja ha en danspartner att träna med men jag saknar inte tävlingsgolvet... På tal om dans så lääängtar jag så jag håller på att dö till helgen då det blir mkt dans:) Håller tummarna för att det blir fint väder.

Hade tänkt att stanna hemma efter öland eftersom Marias möhippa är på lördag men det gick inte att få ledigt...både trist och bra, hade varit kul att vara med men nu får jag ju gå på gatufesten..

Är på jobbet nu, har varit lite kalabalik men nu e det ganska lungt, peppar peppar! Har försökt att fylla i pappren till Norge men det är svårt, herregud hur ska det gå för mig att jobba där...Pirrigt är det! Men det är så det ska vara, man ångrar bara det man inte gjort:)

Nu ska jag titta om jag kan boka biljetter till chelsea-blackburn, ska bli svinigt kul:) Ser kanske mest fram emot shoppingen i London:)

Hoppas alla sover gott i natt, jag kommer att sova gott i morgon:)

Mamma, vi åker från Sundsvall runt kl. 10 på fredag morgon så att det blir ju lite tidigare än jag hade trott men vi hörs på televerket:)

Kommentarer
Postat av: Flisan

Ameh...fasen va mycket kul du ska få göra då! jag är kolsvart av avundsjuka :-)

Postat av: Birgitta Hyllman

Hallå kusin vitamin !!!!
Hittade din blogg efter lite forskning, men nu kommer jag att vara en trogen besökare.
Hoppas att ni får det bra på öland och dansar lika mycket som ni brukar. Jag ska själv till Kalmar på lördag på utställning och hoppas att det går bra. Det får inte bli för varmt och inte eller för kallt.
Ha det bra och hoppas att du sovit gott.
Kram kram
Birgitta

2007-06-28 @ 16:18:45
URL: http://www.gamleby.net/lyckokattens

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback