Avsmak

kan säga att efter den här natten kommer jag inte vilja äta godis igen, (inte på några dagar iaf). Det beror inte på att jag ätit mycket utan att jag sett något groteskt!!!

Varför längtar man helt extremt till semester när man bara har några dagar kvar att jobba?? Det är konstigt, skulle jag inte haft någon semester hade det säkert känts helt ok att jobba... Hur som helt så ska det bli otroligt skönt att vara ledig och bara slappa. Ja, efter dagarna i Malung iaf:)

I dag på dan var jag på stan och fikade i solen med Lina och Ankan. Så himla skönt att få lite sol, man blir så mycket lyckligare... Kan stå och titta på en klarblå himmel i flera minuter och bara njuta!

Reashoppade lite på stan i dag, blev shorts och linne att sova i (kan ju vara bra nu när jag ska dela tält med J:et), och en svart top. Ska nog kolla lite på stan på lördag också:) Kul om man kan fynda på rean men jag e ändå lite less på all rea nu, e nyfiken på höstkläderna.

Fick Ellos katalogen i posten idag, guuuud vad mycket jag vill ha. Inte kläder med inredningsprylar:) Nästa månad ska vi nog lägga lite krut på extrarummet:) David har ju börjat tjäna pengar:) Det gäller att planera:)

Biggis, när du kommer hem måste vi ordna en date, börjar kännas lite tomt utan dig:(

På min semester ska jag:
* Åka på dansveckan i Malung
*Vara hos mamma och pappa
* Lina, Jonas, Kicki och Johan kommer och hälsar på hemma på Väderskär
*Shoppa med och guida Lina i Västervik
* Träffa J:et, farmor, morfar, moster och kusiner
* Sola och bada, (sommaren kommer)
* Följa med och fiska (om jag e morgonpigg någon morgon)

Helst av allt vill jag bara vara hemma på Väderskär och ta det lugnt, så det ska jag nog göra största delen av tiden!

Plikten kallar!!









Kommentarer
Postat av: Biggis

Nu är jag hemma! Ska jobba 4 långa veckor innan det är dags för semester igen... Är du hemma 4 aug? Tänkte ha inflyttningsfest då!

2007-07-16 @ 07:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback