Trött på sjukan

är jag, trött och vill sova alltså. Jobbar min första natt av två. Känns ganska ok men jag känner verkligen att det sliter med nattjobb, samtidigt kan jag inte tänka mig att välja bort det. Det skulle slita mer:)
Vad har hänt sedan sist då.....

Mårten har flyttat till en familj i Njurunda. Vi var där och lämnade honom förra torsdagen och det kändes superbra. Familjen var jättetrevliga och barnen på 4 och 6 år var snälla med Mårten. Inget slitande i svansen eller liknade:) Jag lovade dem en ånges vecka och än så länge ha det inte ringt så det verkar ju bra, håller tummarna!

David och jag har betalat handpenning för lägenheten, plus att vi tittade på den igen. Var ju där och skrev på så vi kikande runt och planerade för fullt:) Känns verkligen toppen. Känns mindre bra att vi snart är skyldiga banken över en halv miljon:( Men men, det e smällar man få ta! Vi kommer att kunna flytta redan den 18-19/2, någon som vill hjälpa oss att flytta???

Fest har det varit. I lördags var David och jag på en fest på "gamla solis". Inte i Linas lägenhet men på samma gata. Festen var sådär men Ankan och hennes Daniel kom och lyfte tillställningen:)
Lite bilder från kvällen:
        

Timrå mot HV71 har vi varit och sett. Vi börjar bli riktiga hockey freak:) Har ju varit på 3 matcher nu på ganska kort tid. Ser fram emor slutspel:)
Lite bilder tagna med min mobil:
  

Tränat har jag gjort ganska flitigt men sedan vi kom hem från Finland har godisbegäret varit helt omöjligt att tygla. Ska skärpa mig från och med i morgon!

Playstation 2 med singstars och guitarheroes har David och jag varit och köpt i dag. Har provat lite i dag och det e ju hur kul som helst:) Fick ett spel med också, Hugo.

Nu ska jag försöka att göra någon nytta!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst är singstar bara hur kul som helst? Jag kan inte slita mig!!!:=

2007-01-31 @ 16:37:51
Postat av: Ankan

Haha, ja det var allt ett lite märkligt partaj i lördags :) Jag kan hjälpa er att flytta iaf en sväng... Det gäller ju att ställa upp som god granne ;) Kram

2007-01-31 @ 19:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback