SPA helgen

I Finland har varit jättemysig. Vi badade och bastade flera gånger per dag, vilket var superskönt.  Buffén på båten var verkligen över förväntningar, har nog aldrig ätit så god mat på en Finlandsfärja. Maten på SPA hotellet var också jättebra. Det som var mindre bra med resan var själva båtresan, det gungade nästan hela natten, sedan hade vi oturen att ha hytten över någon propeller så man kan säga att man skakades till sömns de få timmar man sov. Trots det är vi jättenölda med resan. Här kommer lite bilder:
Mamma, jag och pappa på väg ner till badet:

Mamma och jag i utomhus badet:

Mamma och jag badar:

David (i Elviskragen), och jag på hotellet efter en middag:

Mamma och pappa på hotellet:


Efter att vi kom hem från Finland stannade David och jag i Stockholm och shoppade en dag. jag köpte en svart och rödrandig tröja, shampo och balsam och trosor. David köpte en vinter/höstjacka på rean. Vi fikade och hade det mysigt i storstaden, trots den bitande kylan. På eftermiddagen träffade jag malin, min sociologipolare. Vi var på ett trevligt café på Södermalm. En bild på gumman:


På kvällen gick vi ut och käka med J:et och Anna Olsson från Loftahammar. Det var väldigt kul, vi har alltid hur mycket som helst att prata om. Lite synd om david som bara fick lyssna på gamla minnen, men jag tror faktiskt att han var ganska road:) Inser mer och mer att jag haft en högst ovanlig skolgång, eller kanske ovanliga vänner. Efter det åkte vi hem till J:et där vi åt godis och surrade halva natten. Hon kommer alltid att vara min bästa vän. Är verkligen imponerad över hennes framgång, men jag är inte chockad. Ska någon lyckas så är det hon.

I dag har david och jag varit på banken, vi fick lån iaf och det var ju tur eftersom vi redan sagt upp lägenheten:)

Det bästa av allt, Mårten får nog ett nytt hem i morgon. Ska köra ut honom till en familj i Njurunda i morgon. De känns jättebra:) Problemet är att de har småbarn och hund så fungerar det inte med dem måste vi ta bort honom för nu har vi verkligen ingenstans att ha honom. Jag ber till gud.....

Kommentarer
Postat av: malin

SKönt att han fick ett nytt hem katten!! Nu skall jag sysselsätta mina små katter. Kul att ses iaf!! kramiiis!

2007-01-24 @ 21:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback