Hej mamma och pappa

som har hittat min blogg och är nu kanske trogna läsare:) Jag kan inte garantera att ni kommer gilla allt ni läser eller de bilder ni ser men annars så tror jag inte att jag har så mycket hemligheter för er, så välkomna till mer av mitt liv:)

Sitter på sjukan nu och jobbar natt. Har troligtvis en ganska lugn natt framför mig men man ska inte ropa hej.... Jobbade natten som var också. Vaknade i dag på "dagen" av att David fågade hur länge jag hade tänkt att sova, jag höll på att dö när jag såg att klockan var 18.30... Det har aldrig hänt tidigare! Hade i och för sig haft en ganska tuff natt innan, vi hade fullt på avdelningen plus att det kom in en pat. som låg på annan avdelning och som behövde dialys, så vi fick springa mellan hela natten.

I natt har jag skrivit ut en hel hög med nya recept så nu ska jag laga nya middagar:)

På lördag ska vi på Timrå match, det ska bli kul. Har varit på Timrå en gång innan och det var faktiskt riktigt roligt, mycket roligare än fotboll, sorry David:)

Denna vecka är den första på vårt nya liv. Jag har bestämt mig för att INTE banta men jag ska se över mina matvanor:) Vår (Davids och min), plan:
1. Göra matsedel för varje vecka, först hem lagar!
2. Gå på EGO minst tre gånger i veckan.
3. Minst två långpromenader i veckan.
4. jag får inte väga mig mer än 1 gång i veckan:)
5. Godis endast på helgerna.

Känner på mig att vi kommer att hålla det här ganska bra men visst kommer man att vara sugen på godis:) Har iaf. gått ner ett kilo sedan jul, kan i och för sig bero på magsjukan....

I dag pratade David och jag om Mårten, gud vad jag saknar honom.... Hoppas att han snart får ett permanent hem...

Nu ska jag surfa vidare...
Godnatt alla som får sova!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vilka bra planer du byggt upp. Jag var o köpte träningskort igår! :) Alltid ngt.
Förresten, har du några foton på oss o våra fester fr sundsvall?

2007-01-10 @ 12:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback