Vad fort tiden går

en ledig helg är redan över:( Jobbade natten som var, hade en lugn och behaglig natt.
I helgen har jag bara tagit det lugnt.
Fredagen spenderade vi med att träna och ligga i soffan och titta på film. Vi såg 7 miljonärer som var helt ok men jag e glad att jag inte såg den på bio. Sedan tittade vi på halva Let´s dance som jag inte tycker e så roligt i år, kan bero på att jag inte sett det så aktivt.
Lördagen var jag tillsammans med David och Andreas. På kvällen hade David klassfest så då passade jag på att träffa Kicki, Johan, Lina och Jonas. Vi var hemma hos Kicki och Johan och åt kinamat och tittade på melodifestivalen som jag också tycker e trist. Det har liksom blivit för mycket med alla deltävlingar. The Ark var iof ritigt bra men resten var bara skit! Det var iaf jättemysigt att vara med Kicki och Lina en helkväll, är ju inte allt för ofta nu för tiden:(
Söndagen hade vi det jättemysigt, trots Davids bakfylla:) Vi sov ganska länge sedan åt vi frukost och gick till sporthallen och simmade en timma. Vi lyckades givetvis pricka in tiden på sporthallen då det var "hopp och lek". Det var alltså david och jag och miljoner barn. Mindre kul men simma gjorde vi ändå, vi hade även lite spring och simtävling:) Vi kanske passade in ganska bra i hopp och lek:) Efter badet åt vi sallad till lunch. Kändes bra:) Innan jag åkte och jobba såg vi på filmen I sanningens spår som var superbra.

I dag har vi varit på HSB och betalat medlemsavgiften i föreningen och fått nycklar av paret vi köpt lägenheten av. Nu e det alltså bara att sätta igång med packningen så vi kommer iväg på söndag:)
I kväll ska vi tvätta och ta en promenad!

Jag har inte hört något från Mårtens nya familj så jag hoppas hoppas hoppas att det går bra den här gången. Jag saknar honom väldigt mycket:( Men huvudsaken är att han får leva och må bra.

Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback