Utan internet

det är därför jag inte bloggar längre:)

Flytten har iaf gått jättebra, det var en tung och jobbig dag men det gick iaf bra. Vi har fått ordning skapligt i lägenheten. Ska tapetsera om 2 rum, kanske 3:) I helgen ska vi iaf försöka att låna bil så vi kan åka och titta på tapeter. Det känns superbra med lägenheten iaf. :) Ska lägga ut lite bilder när jag har fått ordning på internet.

Just nu jobbar jag natt, bytte från kväll för att någon var sjuk. Känns lite tungt men det kommer nog att gå bra. Är preppad med kaffe:)
Jobbade en kval förra månaden, helt otroligt vad det lönar sig. Synd  bara att det inte blir så ofta:(

Ser fram emor lördag, då är det fest med RG:) Ska bli så kul!! Planen är mat hemma hos Ankan, massa surr, sprit och förmodligen krogen:) Hoppas på lite sjukvårdssurr, börjar bli less på det nu!

Trorts att jag inte bloggat på länge så känns det som om jag inte har någonting att skriva... Mitt liv är verkligen händelserikt.

Ska nog sälja vårt matsalsbord. Någon som vet någon som vill köpa?:)

Ska jobba nu!

Kommentarer
Postat av: Elin

Vi får väl ta å försöka skärpa till oss helt enkelt!:) Vi skulle ju kunna prata minnen...eller planera ngt för framtiden, så vi har ngt att se framemot! Lunchsmörgås på Hamnstugan t.ex.!! Men det är långt fram..:)

2007-02-22 @ 10:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback