Tråkig dag!

Det e skönt att vara ledig men jag e rastlös i dag. Har försökt att läsa lite men fick ingen ro, har gått en promenad, bakat en kaka som blev oätlig, handlat mat och städat lite men jag vill göra något roligt!!! I kväll ska jag till Lina och titta på Lost så det blir kul:)

När David kommer hem från skolan ska vi äta sedan gå till Stepin och träna, det blir premiär för mig. Har sagt upp mitt medlemsskap på Ego nu, det känns bra. Man blir liksom mer sugen att träna när det finns så många nya pass att prova på:)

I går var den en kvinna här och hämtade vitrinskåpet, skönt att bli av med det! På söndag kommer det ett par och tittar på bordet, om det finns kvar då.

Längtar tills vi har tapetserat om måste bara ta oss i väg och köpa tapeterna. Lägenheten känns iaf toppen, obeskrivligt skönt med ett badrum med kakel och klinker och ett fräsch kök. För mig är nog det allra viktigast. Är lite orolig för vår frys för den morrar ibland, kan bero på att den frostar av sig själv men jag tycker att det låter konstigt...

I dag blir det kyckling och ris:)

Vad ni än gör, baka inte kladdkaka på lättkesela, det blir vidrigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback