Löneförhandling!

Äntligen har vi kommit i ordning i nya lyan, lyxiga detaljer som internet och telefon:)

Vad har hänt sen sist??
Fest med Roffes gäng i lördags. Som vanligt åt vi mycket och väldigt gott. Drack med måtta och skippade krogen, nu e vi verkligen på väg i i vuxenlivet:) Hur som helst kändes det ganska skönt att inte gå på oscar eller aveny. Hemma somnade jag som en stock och vaknade kl. 13.30 med extrem huvudvärk!! Mådde apa nästan hela söndagen. Tog en meny på Bigboy med Lina och Maria, avslutade kvällen med godis och loka:)

Har jobbar två dagar nu och det ska bli sååå skönt att vara ledig i morgon. Ska fixa lite i lägenheten, gå på stan, träna och laga lite storkok.

I går la  vi ut lite möbler på Blocket, matgrupp, soffbord, vitrinskåp och gardiner.Har nog blivit av med gardinerna, vitrinskåpet och ev. matgruppen. Hoppas vi blir av med allt!! Vi ska ju tapetsera om så pengar behövs:)

På torsdag blir det en fika med Muffen efter träningen, trevligt!

I kväll är det desperate housewifes, jag lääängtar:) I går var det prison break, hur bra som helst:)

I dag hade jag min första löneförhandling. Chefen gjorde klart för mig redan från början att det inte var någon förhandling utan en fördelning, känns ju kul:(
Hur som helst gick det inte som jag hade hoppats, visst blev det mer men inte tillräckligt!! Om någon har funderingarna att börja jobba inom landstinget, skippa det!!

Nu ska David och jag ut och gå!! Hurtigt!

Kommentarer
Postat av: malin

Som ni sliter där skall ni absolut ha ebtalt. Sånt är så lågt i think! Bra att ni trivs, lägg ut bilder sooon!! kramis

2007-02-28 @ 19:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback