Helg igen

och det ska bli så skönt att vara ledig.
I går var vi på banken och fixade det sista med lånet, så nu e jag fattig och har ångest:) På måndag ska vi till HSB för att lösa det sista med nycklar och så, men vi får inte lägenheten då utan den får vi nästa söndag:) Jag längtar verkligen.
Har börjat titta lite på tapeter till sovrum...spännande:)
Har jobbar 4 dagar i sträck nu, fattar inte hur jag kan lägga ett  sådant monsterschema...  Det har gått bra iaf, vissa dagar på jobbet känns det verkligen tungt att vara där, vill bara gå hem medans andra dagar e superroliga, skulle nästan kunna vara där gratis:) Men det kanske e så det ska vara???
Nu ska jag gå på spinning om ca ½ timma. Kan inte bestämma mig om jag ska byta från ego till stepin, jag kommer ju få långt till ego nu:) Dessutom e jag lite less på passen där även om jag inte e superflitig.
Solade solarium igår första gånger på typ 2 år, men jag solade bara i 12 min. lyckades ändå bränna bröstet. Kände att jag var tvungen, man ser ju ut som ett lakan!!!

Nästa fredag ska David på arbetsintervju på cardiologen, jag e nog mer nervös än han:) Det var iaf min chef som tipsade henne om David:)

Nä nu ska jag byta om sedan blir det en fredagsfika med Muffen på stan!! å kanske lite shopping:)

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja men vi bestämmer det! Muffen skulle försöka hinna (har ingen aning om vad hon skulle göra). Men 11.30 utanför Åhléns då eller? Vi får tänka ut vart vi vill gå..

2007-02-09 @ 19:03:01
Postat av: Anonym

Stepin e grymt!!:)
Idag har vi köpt en dansmatta till playstation:) Grrrrymt.

2007-02-09 @ 19:16:54
Postat av: Ankan

Ja börja på stepin så börjar jag där oxå :)

2007-02-09 @ 20:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback