Vilka läser min blogg

Det skulle jag verkligen vilja veta..... Ställde frågan för något år sedan och blev överraskad över vissa läsare:)

Jag mår bättre i dag iaf. Distansen finns fortfarande kvar och är ett stort problem men jag försöker att inte tänka på det så mycket... Det tjänar ingenting till.

Jobbhelgen börjar lida mot sitt slut. Förmiddagen har varit helt extrem. För er som vet hur det fungerar på en vårdavdelning ska ni få veta vad jag haft att gjort så förstår ni att jag e knäckt:
Piller till 14 patienter
Antibiotika till 6 patienter
8 venprover att ta!!
4 blodsocker + insulin att ge.
Allt detta ska helst vara gjort innan klockan 10 också....
Jag har verkligen inte suttit ner förns nu. Det är så himla konstigt inom vården för det kan vara vansinnigt mkt att göra sedan helt plötsligt finns det inget att göra. Man blir nästan chockad när man inser att man faktiskt har hunnit och gjort allt...

I kväll kanske det blir dans i Ljungsbro till Zlips, det beror på om jag har någon att åka med, vill, vill, vill.... Jag kan ju alltid gå och dansa på klubben också men det går ju inte att jämföra:)

Tänker på Muffen så befinner sig i sol och värme, Njuuuut nu Muffen!

Ankan, saknar dig också. Kommer aldrig att få sånna fantastiska vänner som mina underbara norrlänningar! Helgen i Sundsvall kommer att bli något utöver det vanliga:) Eller som Muffen säger: "Då blir det klackarna i taket"

Har en beck film hemma som jag lånat av min kusin Robert så kvällen är räddad även om det inte blir dans:)

Hejdå!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Du den där förmiddagen lät inte rolig! 6 antibiotika..är inte ofta man har så mkt direkt! Trivs du annars då där du jobbar? Kram

2007-12-02 @ 18:26:31
Postat av: Karro

Halloj... Jag är en som tycker om att läsa din blogg iaf.
/Karro

Postat av: Ankan

Trogen läsare :) Hoppas att du kommit iväg på dansen ikväll. Zlips går ju inte av för hackor. Kommer ihåg när jag blev Zlipsfrälst i sommras efter Ösundsdansen =) Hur kan jag ha låtit bli att inte bli det tidigare? Ett av världens mysterier månne *ler* Kram

2007-12-02 @ 21:22:50
Postat av: Elin

Ja det ska hon!:)

2007-12-03 @ 14:58:51
Postat av: Maria

Jag läser din blogg! :)

2007-12-08 @ 09:55:55
Postat av: Thomas A

jag läser lite ibland.. kul att vet hur du har de..:) kram

2007-12-12 @ 20:24:44
Postat av: Carro

Bäst man ger sej tillkänna här! Har hittat din blogg genom Maria W, Elin och Ankan. Är en trogen läsare, och känner igen mej massor i dina funderingar och tankar kring att ha ett distansförhållande och att byta stad..=)
Ha det så bra! /Carro

2007-12-17 @ 18:10:42
URL: http://www.carros80.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback