Snabbt

ska jag bara ge ett litet livstecken....
Är på jobbet just nu men ska snart gå hem, har för ovanlighetens skull haft en lugn kväll. Beror nog på att jag gått som övertalig.

Vad har hänt sen sist:
Shoppat med Therese i Linköping, härligt att få strosa runt i en stor och fin stad:)
Nästan klar med alla julklappar
Bakat matbröd, Lina det blev faktiskt bra den här gången:) Lite torra kanske:)

Ser fram emot:
Den 27/12, då kommer Thomas och stannar på obestämd tid:)
Andra veckan i feb. när jag åker till Sundsvall.
Julafton, trots att jag jobbar men jag ska vara julfin trots att jag jobbar.
Helgen som kommer, åker hem till mamma och pappa och julfixar lite (fixar julskinkan).
Nyårsafton, fest med Loftahammars kompisar och Thomas:)
Fest på juldagen
Fest hos mig den 29/12

Livet känns just nu underbart, trots obestämd framtid:) Jag vet att jag är väldigt impulsiv och kanske lite manodepressiv men jag drabbas ofta av "jag är lyckligast i världen attacker". En känsla som är alldeles underbar.

Julen närmar sig och tankarna går givetvis till lilla Linda. Saknar henne otröstligt men julen är inte värre än andra dagar, många tror det. Jag vet att hon finns hos mig på något sätt, hon kommer alltid att fattas.

Nu ska jag gå hem och ringa till min kärlek!

Puss å kram!

Ps. Min kamera har slutat att fungera så jag måste köpa en ny framöver, lite bilder är ju inte fel:) D.s

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej min vän!
Känns som att det är så länge sen vi fick tag på varandra i telefon, saknar dig! Som tur är så infaller såg vår lilla julafton imorgon kväll. Inte lika bra som vanligt eftesom du är på distans, men om du plockar fram rätt fika, tittar på samma TV-program och har högtalartelefonen på så kan vi låtsas att du är här hos mig och Kicki! Vi kommer att vara här i vår lgh. Jonas och Johan ska spela Xbox hos Johan, så dom är nöjda:) Vi hörs vid
19-tiden eller nåt sånt, blir det bra? Vi fick dina julklappar idag, spännande:) Tänkte att Kicki får sin födelsedagspresent imorgon också när vi båda är "med".
Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback