Ledigheten

var väldigt välbehövd, skönt att slippa tänka på allt som måste hinnas med och skönt att få låta fötterna vila:) Men ledigheten blev inte så lång, avd. 5 ringde i dag och frågade om jag kunde jobba i morgon också, och självklart ställer man upp:)
I dag har jag iaf haft en skön dag med promenad i perfekt temperatur, gjort knäck, badat badkar och tagit det lugnt med mamma och pappa.
Har tittat lite på olika bilar men det är ju supersvårt att veta vad man ska ha...

Har nog bestämt att jag struntar i festen på juldagen och istället åker jag på dans i Tranås till Blender:)

Pratade med Thomas igår kväll, gud vad jag saknar honom nu, känns som om jag har världens längsta dagar framför mig. Nästa gång som jag åker till honom ska vi bo på hotell i Båstad, julklapp från hans jobb:) Lyxigt! Kommer säker att bli väldigt mysigt.
Känns overkligt att vi ska få vara med varandra i över en vecka nu, både spännande och väldigt mysigt!
En bild på mig och Thomas från en av våra kvällar på "trivseldans" som Linas säger:)
image211

I kväll blir det tvsoffan med mor och far (svensson svensson och Babben), Therese kommer nog förbi en stund också, kul:)

Ha en trevlig kväll mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, roligt att man äntligen fick se en bild från en trivselträff:)
Nu ska jag, Jonas, Kicki och Johan titta på bingolottos uppesittarkväll, lika mkt pensionärsvarning på det som trivselträff! Vi har just blivit bjudna på toppengod middag, härligt!
Kram på dig!
Hälsa mamma och pappa och Simpen!

Postat av: Anonym

Ni ser söta ut tillsammans:)

2007-12-24 @ 12:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback