ingen rast, ingen ro och ingen lunch!!

det verkar vara vardag på det här sjukhuset. I bland fattar jag inte att alla pallar..... I dag kl. 14 hade jag inte ätit något sedan kl. 6 på morgonen.... hur bra sjuksköterska är man då egentligen??? Jaja, det är väl bara att gilla läget för jag kan inte göra så mycket åt det!!
Nu har jag iaf fått en lussebulle och kaffe så nu ska jag hem och äta MAT!

I kväll ringer Kicki och Lina på högtalartelefon och vi ska fira lite kul tillsammans:) Mysigt! Saknar dom ofantligt mycket!

I morgon kommer mamma och pappa och hämar mig, sedan åker vi till Loftahammar över helgen. Ska blli skönt med lite ledigt och få njuta av julstämmningen.

Jag ska nog köpa bil:)

Om jag inte bloggar något mer innan jul önskar jag alla en riktigt GOD JUL!

Om en vecka kommer kärleken. Nu har det gått så lång tid sedan vi sågs så man börjar fundera över om han verkligen existerar... känns så långt borta allting... Konstiga känslor!

puss å kram!

Kommentarer
Postat av: Anne-Lie Hed

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR MALIN!
Kram Anne-Lie

2007-12-20 @ 15:34:46
Postat av: Ankan

GOD JUL Malin! Längtar till nästa år då vi får träffas igen!!! : ) Mycket som ska hinnas med på de dagarna, vet du när du kommer upp, vilken dag?!? Följer Thomas med? Det vore kul.

Angående Hepatit vacsinet, så är jag lite vek när det gäller sprutor. I alla fall när någon ska sätta sprutan i mig!

PUSS

2007-12-20 @ 18:22:35
Postat av: Emelie

Såg att du var sjuksköterska. det är jag också fast jag läser till barnmorska nu. Superkul.
Visst är det märkligt att man aldrig har tid att få rast eller knappt gå och kissa? Det är verkligen alldeles för stressigt.
Vad jobbar du med?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback