Yes

Nu har jag äntligen fått iväg min cv. Den blev inte lysande men huvudsaken är ju att jag fått iväg den:)
I dag har jag även kört de sista prylarna till min tillfälliga lägenhet, har lite saker kvar i förrådet här med det hämtar jag när vi kör lasset säder ut. Nu börjar jag längta:)

Nu har Lina åkt på konferans igen, hon är en upptagen kvinna! Skönt med en egen lägenhet men jag föredrar hennes sällskap. I går efter jobbet hyrde vi " Se upp för dårarna", den var faktiskt bra. Rolig och lite sorglig, precis så som en lättsam film ska vara.

Har fortfarande djävulskt ont i ryggen, tror det är från dansen i fredags... det måste gå över till helgen.

I dag åker mamma och pappa till Ullared, jag e avis:(

Att vara stark är inte att aldrig falla,
att alltid veta eller att alltid kunna.
Att vara stark är inte alltid att orka skratta,
hoppa högst eller att vilja mest.
Att vara stark är inte att lyfta tyngst,
att komma längst eller att alltid lyckas.
Att vara stark är att se livet som det är,
att acceptera dess kraft och ta del av den.
Att falla till botten, slå sig hårt men alltid komma igen.
Att vara stark är att våga hoppas när ens tro är som svagast.
Att vara stark är att se ett ljus i mörkret och alltid kämpa
för att nå dit...


Kommentarer
Postat av: Biggis

NÄR är det du flyttar? Hoppas verkligen att man hinner se dig innan dess!! Vart blir det dans till helgen??

2007-08-28 @ 14:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback