Snabb uppdatering

Känner att tiden bara försvinner och jag hinner inte med någonting som jag ska... Försöker att träffa mina vänner så mycket som möjligt, vill dansa så mycket som möjligt, måste ju jobba, borde träna och måste packa...

Hur som helst så tror jag att alla vet att jag ska flytta nu, utan Muffen som fortfarande är i USA.

Helgen har iaf varit bra. Fredagen spenderade jag tillsammans med Ankan, vi shoppade, strosade på stan och snackade, hon lärde mig hur man äter Sushi och kvällen tillbringade vi i den fantastiska dans världen:) Shake spelade i Jättendal och kvällen var den bästa på mycket länge:)
Lördagen var jag med Kicki, vi åt också Sushi:) På kvällen lagade vi mat som vi bjöd Lina på. Sedan gick vi på Bio och såg Underbar och älskad av alla av Martina Haag, inte den bästa film jag sett men rolig och sevärd.
Söndag (idag alltså), har jag packat, Lina har hälpt mig:) Sedan har jag fått en lägenhet i Västervik, känns så himla bra. Ska skriva kontrakt när jag åker hem i mitten av september. Nu sitter jag på jobbet och gör ett extra pass, bra med extra pengar nu när jag ska flytta och inte ägen en pinal...

I morgon är jag ledig och ska försöka eller måste få iväg min cv, lite panik!!!

Nu måste jag jobba....

Nästa helg blir det nog dans både fredag och lördag :)

Malin Palm, du kan väl maila bröllopsbilderna till mig på [email protected]

Kommentarer
Postat av: Ankan

Gud så kul med DANS. Längtar till helgen! Daniel kan inte hänga på på fredag...
men Ankan ska dit!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback