Nattluft i Loftahammar

cyklade hem från J:et i natt tillsammans med Therese. Kändes som om vi var 12 år igen, märklig känsla....

I dag blir det bröllop och det ska verkligen bli skitkul:) Den gångna natten spenderades hos J:et för att skriva klart sången som vi ska sjunga under middagen... Jag undrar om vi vet vad vi gett oss in på... Sången blev iaf bra, hoppas Maria tycker det också..

Tanken att flytta till Västervik har sjunkit in nu och det är delade känslor som dyker upp, men mitt beslut är fortfarande Västervik!! Har ringt till Västerviks sjukhus och jobb verkar inte vara något problem, danspartner har jag skaffat, nu är det bara en bostad:)

Ska börja göra mig klar för den stora dagen... mycket som ska fixas och trixas:)

Kommer att uppdatera med bilder när jag e i Sundsvall!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback