Motivationen

är som bortblåst. Sitter i gamla lägenheten nu och försöker att ta tag i allt som behöver göras... Har packat det mesta av sakerna, nu håller jag på med kläder och andra saker som ska ner i säckar... David har precis gått nu, han verkar piggare än sist jag träffade honom vilket är positivt..

Känns konstigt att vara tillbaka i Sundsvall, bor i en väska hos Lina. Vet inte om jag ska flytta in i min tillfälliga lägenhet alls. Lina och Kicki vill att jag bor hos dem så att vi kan ses så mycket som möjligt innan jag flyttar... Måste ju iaf ha den nya lägenheten och ställa alla saker.

Ankan, jag följer gärna med på dans på fredag och jag spenderar gärna dagen med dig:)

Hatar att göra människor jag tycker om illa... Även om min kärlek för david är förändrad så tycker jag ju mycket om honom. Vill ju att han ska vara glad och lycklig.. Jag vill inte vara orsaken till att han mår dåligt. Vi kommer ju alltid att kunna vara vänner...

Har en lägenhet på g i Västervik nu, ska be mamma och pappa åka och titta på den. I natt jobbar jag så då ska jag skriva en cv.

Nu MÅSTE jag fortsätta att packa...

Kommentarer
Postat av: Ankan

Då har vi en date på fredag då =) Bra för jag vill vara med dig så mycket som möjligt jag med! Vet inte än hur vi ska ta oss till Jättendal bara, Daniel ska åka ner först vid 21 tiden och jag vill vara där när dansen börjar.
Förstår att det är jobbigt med alla känslor men tänk på dig själv så blir det bra till slut... Lycka till med CV.n :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback