Min värld snurrar

och jag hinner inte riktig med.....

Känner att jag måste uppdatera min blogg men jag vet inte vad jag ska skriva, vad jag kan skriva och vad jag vill skriva...

Jag är iaf hemma hos mamma och pappa nu, ska vara här till söndag eller måndag. På lördag blir det bröllop och det ska blir så himla roligt. Har skrivit en sång i kväll som vi ska sjunga istället för ett tal. Tror att det blev riktigt bra:)
Har varit i Västervik i dag och shoppat det sista till bröllopsutstyrseln:) Skor och en tunn kofta!

Känner en oro för att återvända till Sundsvall. Förra gången jag skulle åka tillbaka upp skulle jag bryta upp med David och den här gången ska jag bryta upp resten av mitt liv...

Med ångest i bröstet och gråten i halsen kommer jag att lämna underbara Sundsvall, mitt fantastiska jobb och mina nära, kära, underbara, fantastiska och helt otroliga vänner. Det kommer att bli tungt men mitt hem, mina rötter, min familj finns i Västervik, jag kan inte blunda längre.... Herregud vad jag kommer att sakna alla!!! Jag lovar er en hejdundrans fest innan jag flyttar!!

I morgon blir det bröllopsuppladdning med mina gamla vänner, det ser jag fram emot.

Livet blir aldrig som man tänkt sig!!

  En av uteplatserna på Väderskär
 Utsikt från uteplatsen.
 En del av vår hamn och några båtar

Kommentarer
Postat av: Birgitta Hyllman

VÄLKOMMEN HEM !!!
Birgitta

Postat av: AnnKatrin

Uch va ont det gör i mig, definitivt tårar i ögonen och ont i bröstet. Men jag förstår verkligen. Hälst av allt så vill jag ju ha dig kvar här för alltid men... I alla fall välkommen tillbaka till Sundsvall. Jag är ledig och tillgänglig hela veckan (nästan) :)
KRAM ankan

2007-08-17 @ 10:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback