Mår illa

och jag tror att det beror på för mycket kaffe och för lite sömn. Är helt snurrig i huvudet också, höll på att svimma så att jag fick sätt mig ner på golvet en stund. Tog ett tryck och hade 122/77 puls 54 så det var ju inte så illa ändå... Jaja, jag vet ju att jag sovit för lite.

I dag var vi iaf på Alnö och åt på hamnstugan, superdupergott var det. Åt en lunchsmörgås bestående av tekaka med räkor, rökt sik, gravad lax och stekt strömming. Sedan blev det glass och kaffe. Sällskapet var Roffarna och det var jättekul att ses, vi ses alldeles för sällan. Vågar väl slriva det här nu, Bigmama ska bli mamma på riktigt och det är verkligen kul:) Hon åt föresten mina rester, hon e hungrig:)

Var på stan på eftermiddagen med Lina och hennes kompis från Stockholm. Shoppade nya bh:ar, ett linne, hårfärg och ett diadem. Ska försöka att hinna färga håret i morgon. Det är mkt jag ska göra i morgon tvätta, packa för hemfärden, packa i gamla lägenheten, ringa nya hyresvärden, hitta en klänning till Maria bröllop och sola om det är fint väder:)

Har tittat lite på bilder från öland och malung på dansmaffian, längtar tillbaka:) Vill verkligen dansa nu!

Shit vad illa jag mår!

Kommentarer
Postat av: Biggis

Haha, ja tänka sig, å ändå fick jag i mig en liten grillad köttbit med pot.sallad å grönsallad vid 19-tiden!:) Härligt att vi blev bjudna btw..inte ofta man blir det!

2007-08-11 @ 19:34:42
Postat av: Anna (fd handledare =)

HEJ!
Internetet har inte funkat på ett tag.... inne och uppdatrerar mig nu och läser att det tagit slut mellan dig och David. "beklagar" eller vad man nu ska säga... tänker på dig iallafall, vet hur jobbigt det kan vara trots att man är rätt säker på att rätt beslut togs.
Många kramar!

2007-08-16 @ 11:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback