Kaffenatt

utan dess like, shit vad trött jag e i dag. Sov ändå till kl. 11.
Min dag har iaf varit både urusel och jättebra. Det usla var att packa ur lägenheten och flytta in i nya lägenheten där nästan ingenting var städat.
Det bra med min dag var att vädret har varit toppen, Lina och jag har haft en mysig eftermiddag tillsammans med lilla Moa. Vi gick en promenad till Sidsjön, där satt vi på bryggan och badade fötterna och pratade.

Min natt på sjukan känns sådär... Vill bara vara någon helt annanstans...

Är ledig i helgen och då blir det Kuuuul. Fredag ska jag vara med Ankan och på kvällen ska vi dansa i Jättendal, längtar verkligen:)
Lördagen ska jag vara med Kicki och Lina, kanske en utgång eller bara en mysig middag... Jag ska nog föreslå en utgång:)

Mamma och pappa ska titta på en lägenhet till mig på söndag. Hoppas att den är fin och att jag får den.

Jag måste verkligen få ihop en cv... Har tappat bort min mall. Någon som har en bra mall som ni kan maila till mig??:) Elin? Ankan? Muffen?

Nu ska jag koppla bort lite dropp!!

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hallå tjejen (isac, bengan..),
Tänk att jag hittade din Blogg, vilket minne! :)
Kul det var att träffa er alla i helgen och vilket sjukt galet party det blev framåt natten!
Maila gärna din adress så kan jag skicka över lite bilder.. Måste tyvärr göra dig besviken, det finns ingen bild på vår sista dans. Den dans då Pappa Krüger var åskådare.
Ha det fint så länge,
Kram M

2007-08-22 @ 11:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback