Har dragit mig för att blogga

men nu känner jag att jag är på humör för att skriva et inlägg. Min semester blev inte som jag hade tänkt mig, David och jag gjorde slut!! Tänker inte gå in på några detaljer just nu men slut är det och jag mår bra! Beslutet var jobbigt men nödvändigt.

Min semester började jag med att besöka dansbandsveckan i Malung för fösta gången.  J:et och åkte tillsammans och bodde i tält. Vi gick på guldklaven, festade, dansade, träffade nya människor och hade superkul:)
Resten av semestern tillbringade jag på Väderskär tillsammans med mamma och pappa. Lina, Jonas, Kicki och johan kom och hälsade på vilket var fantastiskt kul:) Bilder kommer senare.
Min kusin birgitta och hennes sambo Clas var också och besökte Väderskär, alltid kul att ses:)

Nu har jag iaf jobbat två dagar, det har gått bra men jag känner mig trött. Semestern gav inte så mycket vila, i allafall inte för hjärnan. I morgon jobbar jag natt.

Just nu bor jag i Linas lägenhet, hon och jonas är i Hudiksvall. Nätterna innan sov jag hos Kicki. Vad skulle jag göra utan mina vänner, jag är evigt tacksam.

Nu måste jag erkänna att suger efter södra sverige infinner sig allt oftare..... får se vad framtiden har att ge:)
Först ska jag bara hitta ett boende här, hitta en lösning på david och min bostadsrätt, flytta och köpa nya möbler....

Jag ska gå på dans så mycket jag bara kan!!

Nu ska jag lägga min i soffan!

Kommentarer
Postat av: Ankan

Tycker om dig så mycket Malin! Är glad att du mår bra trots allt :) Ser fram emot att ha med dig på mer dans framöver. Krams

2007-08-03 @ 18:05:23
Postat av: Anonym

Många kramar till dig !
Södern väntar !
Birgitta

2007-08-03 @ 20:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback