En natt kvar

efter den här sedan åker jag söder ut:) Ska bli underbart!
Det är fortfarande riktigt sommarväder men i dag orkade jag inte sola. Tog en promenad, gick genom stan och gjorde några ärenden, gick hem och sov en stund, käkade fil, gick till david och pratade och hängde lite. Känns riktigt bra mellan oss nu, tror att vi kommer att kunna vara vänner i framtiden och det känns väldigt viktigt. 4 år är ändå lång tid, man har ett behov av att prata med varandra, berätta saker som händer och veta hur den andra mår. David är verkligen en människa som jag kan härja hur som heslt med och det är skönt.

Jag ser verkligen fram emot morgondagen, då ska jag och Roffarna åka till hamnstugan på Alnö och äta. Det är verkligen mitt favoritställe:)

Jag bor fortfarande hos Lina på en luftmadrass men det går bra. Har fått veta i dag iaf att jag kan ta över Andreas lägenhet på fredag så jag får se om jag hinner flytta innan jag åker. Han är verkligen jättesnäll och lämnar lite möbler till mig. Jag har ju ändå lite saker att flytta men jag kunde låna hondan av David. Ska bara övertala någon att hjälpa mig att bära.

Nu ska jag surfa lite innan det är cityakuten!

Ha en bra natt!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Halloj Malin. Du har sett så nere ut på mornarna här..hoppas du mår bra :-)
P&K // Flisan

Postat av: Lena Isaksson

Det ska bli skönt att få hem dig igen hoppas att du bestämmer dig för att flytta lite närmare snart jag längtar efter dig

2007-08-09 @ 16:23:17
Postat av: Birgitta Hyllman

LÄNGTAR LÄNGTAR OCH LÄNGTAR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoppas att vi hinner ses nu när du kommer hem.
Birgitta

2007-08-09 @ 22:16:34
URL: http://www.gamleby.net/lyckokattens

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback