vårväder

är det verkligen här hemma hos mamma och pappa. Har varit på Väderskär i två dagar nu, där var det ganska kallt i luften men med en viter jacka och och en stol i lä kunde man få lite färg i ansiktet:)
I dag har jag tagit en morgonpromenad med Theresé. Det var verkligen superskönt men varmt. Vi gick iaf 7 km och här i Loftahammar är det 20 grader i solen.
I går var jag hos min moster och kusinerna och åt mat, kul att träffa dem igen, det var jul jag såg dem senast. Efter middagen åkte jag till J:et och hjälsade på men det blev en snabis eftersom hon skulle åka till Stockholm kl. 5 i dag på morgonen. Det var iaf jättekul att träffa henne igen, vi tittade på kort och surrade en massa. Theresé var också där:)
Nu väntar mamma och jag på att pappa ska komma hem från ön så vi kan äta, sedan ska vi till Västervik och hälsa på morfar och farmor. Vet inte om det blir kul att träffa dem iaf inte farmor men det känns lungt för själen att man sett henne en gång till.
Det är otroligt skönt att vara ledig men det känns lite tungt att åka tillbaka och jobba hela påsken. Hoppas att det hunnit bli mer vår i Sundsvall.
Har tagit lite bilder som jag kommer lägga in när jag e hemma och har tid:)

Ha det så bra!!!

Kommentarer
Postat av: Ankan

Ehh angående det där med barnfamiljer på campingen.. Det står på beställningsbekräftelsen från Lundegård, en plats på "Familjecamping" Känns ju lovande... Vi kommer ju att bli utkastade redan första kvällen.

Postat av: Lena Isaksson

Jag saknar dig redan men vi ses snart igen kram

2007-04-04 @ 20:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback