Skolan igen

Har hjälp David och Peter med sin C-uppsats i dag, trist som fan men vad gör man inte...) Kändes lite kontigt att glida runt på mittuniveritetet igen.

  • Nu har vi iaf fått hem våran dator men det ska lämnas in i morgon igen, det är inte lite fel på det! Vad har hänt sen sist då....
    I fredags hade vi jobbfest, hur kul som helst:) Var där tidigt och hjälpte till med dukning, bål och efterrätt. Det blev tacos, kladdkaka med glass och bär, bordsskål(tur man har lite gamla studenter på jobbet), singstar, bugg och foxtrott, och massa surr och härj:)
  • Tränat jag jag gjort ganska bra, har mest blivit bodypump, ska försöka att gå på lite spinning också. Löparskor ska jag köpa på onsdag, så till veckan börjar Lina och jag käpa oss runt sidsjön.
  • I torsdags blev det dans till Zlips på aveny. Åkte dit med Malin och Sandra men där fanns även Lina och Ankan:) Dansen var väldigt bra, dansade mycket och svettades som en tok. Som tur e så la jag in några foxtrott under kvällen. Gud vilken känsla det e å bugga när det stämmer:) Längtar riktigt mycket till öland:)
  • Har sett två filmer under helgen. Borat: som var helt sjuk men ganska rolig:) Sedan såg vi Hard candy: den var lite seg men bra. I veckan såg vi även The holiday och den e ju helt fantastisk, vilken underbar film:)
  • Fortsätter att titta på resor till Thailand men det e ju skitsvårt att boka något när man inte vet vart man jobbar, var David jobbar osv. Jag har iof fått veta att jag till 99% blir kvar på 24:an och det känns fantastiskt:)


I kväll ska vi till sjukan och hälsa på Davids mormor som fått en hjärtinfarkt.  Konstigt för david att ha sin mormor som patient...

Jag har sjuka ilningar i mina tänder!!!

Nu ska jag surfa runt lite.

RG- bokade vi någon middag, jag kommer inte ihåg:)


Kommentarer
Postat av: Elin

Nej vi bokade inget, får kolla upp det!

2007-04-29 @ 17:26:26
Postat av: Ankan

Det måste vi boka! En liten RG sammankomst skulle inte sitta fel! =)

Postat av: Malin

Åååh när skall ni till Thailand? Vi skall dit också i höst, kanske blir samtidigt. När skall ni boka och typ vilket ställe?

2007-05-01 @ 12:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback