I´m back

har ju inte bloggat på länge nu men det beror på att vår dator inte fungerar + att jag inte jobbat natt på länge. Nu sitter jag iaf på sjukan... Har haft en lugn natt hittills.
Internet är jättekonstigt  i natt så jag vågar inte skriva något långt inlägg ifall allt förvinner. En liten uppdatering iaf:

* Sommaren är här och det känns fantastiskt:)
* Har haft en ledig helge med grillning på norra berget med Lina och Kicki, fest hos Lina, glass i solen, bokläsning och lite mys med min älskling.
* Känns som om jag har kommit igång med mycket träning nu, det är bra men det konstiga med mig är att när jag väl tränar då har jag ett extremt begär efter godis och kakor, träningen ger alltså inte det resultat som det borde.
*Jobbade hela påskhelgen och det var hemskt. Alldeles för mycket att göra, patienter sjukare än valigt och lite personal. Grinade för första gången på jobbet. Ibland önskar jag att jag satt i kassan på ica eller något.
* Har tittat på utlandsresor, blir nog Thailand till vintern:)


Nu har lilla mamma hittat funktionen att kommentera mina inlägg:) Det var ju lite roligt.

Är ledig hela midsommar helgen, någon som har något roligt på g?

Hörrni roffar, vi måste boka in en date snart! Alnö snart kanske....

Ska uppdatera med bilder så fort vi får ordning på datorn.

Nu ska jag gå ett varv och pyssla lite.

Kommentarer
Postat av: Lena Isaksson

Har du inget att göra i midsommar så är du välkommen hem till oss det vore underbart

2007-04-16 @ 13:21:37
Postat av: Ankan

Om inte du far till mor och far så vet du ju att jag är ledig oxå =) Tror att du skulle jobba i natt oxå...? Visst bestämde vi en fika imorgon? Det vore trevligt i alla fall :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback