Träningsvärk

utan dess like i dag! David och jag var på pump i går, väldigt kul men fan vad jobbigt det är... Höll på att skratta ihjäl mig åt David, han e så otroligt rolig när han ska stretcha... stelare och stiligare man får man leta efter:)

Nu har vi titta på idol, jag hejar på Linda och Markus. I dol e så himla bra, perfekt fredagsnöje:) Egentligen skulle vi ha gått på bio men soffan lockade för mkt. I morgon ska jag börja dagen på spinning, sedan blir det bara love med David:)

Nu till lite jobb. Att vara handledare e riktigt nyttigt. Man måste förklara allt man gör, svara på alla frågor (som man tyvärr måste slå upp svaret på), man måste framförallt våga lite på att någon annat sköter jobbet lika bra som en själv:) Tycker att det är både kul och skrämmande att ha elev...

Nu måste jag färga håret snart, denna månad kommer jag inte ha råd.... Vart tar alla pengar vägen?

Snart kommer mamma och pappa. Mamma har föresten blivit halvtidssjukskriven, det behöver verkligen hon. Doktorn hade sagt att hon skulle ställa in sig på att bli sjukpensionär, ett hårt slag för min lilla mamma:(

I morgon skulle jag egentligen ha gått ut med Muffen och lita annat folk, men jag fick andra planer:)

Träffade Lina och Kicki i går efter jobbet. Var väldigt kul att träffas bara vi tre, det var ett tag sedan:( Hade iaf mkt att prata om. Jobb, framtidsplaner, dans, fester och givestvis kärleken.

Ser fram emot fest hos Ankan den 21/10.

Nu ska jag snart se resultatet av IDOL.

Kommentarer
Postat av: Ankan

Ja det gör du rätt i! (Min fest menar jag) Får se vad som händer ikväll, är inte så sugen på utgång just nu. Men man vet ju aldrig vad en lördagkväll har i sitt sköte :)

2006-09-30 @ 16:01:33
Postat av: djhenke

Man får gratulera... =) kram /Henke

Postat av: Ankan

Grattis igen, båda två :) Ja jag funderade ju på vad det var planer som var på G. Nu ska jag snart iväg på jobbet, lite lagom bakis... Kraaaam

2006-10-01 @ 11:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback