Tallin + födelsedagsfest

har varit de två intressanta aktiviteter som jag har sysselsatt mig med de senaste dagarna. I onsdags åkte vi till tallin med jobbet. Tanken med resan var att vi skulle jobba med patientsäkerhet, vilket vi gjorde en liten stund. Resten av tiden tillbringade vi åt att umgås, festa, äta buffé, shoppa och fika i Tallin. Vi hade en super trevlig resa iaf. :) Det var kul att lära känna sina arbetskamrater lite mer ingående, man hinner ju knappt prata något annat än jobb när man ses annars. Bodde med en supergullig tjej som heter Elin.
Fick lite utlopp för mitt dansbegär också, tog en bugg med arbetskolegan Maria. Träffade också ett gäng från Tallin + Sverige som hade en dansshow på båten, dessa människor dansade vi med hela natten, fantastiskt kul:)
Jag och några arbetskompisar.
 
Ulrika, Elin och Maria. Förfest i någons hytt!



I går hade Muffen födelsedagsfest. När vi kom dit fick vi veta att det var en dubbel födelsedags fest, Emelie fyllde också år. Sånt är verkligen kul att man får veta på plats.... Skärpning Muffen! En sak till Muffen, du måste städa lite bättre, mina fötter var verkligen svarata efter att ha gått på ditt golv.....
Trotts det så var det en väldigt rolig fest, lagom sprit, lagom snacks, bra musik (ej Muffens förtjänst), kul folk.  Kvällen slutade på dötrista Oscar, nu ska jag verkligen inte gå dit på länge. David och jag gick iaf hem tidigt. En del människor blir man verkligen galan på, det var en kille som slog till mig så att jag tappade mitt glas. Det flög glassplitter överallt, jag fick ena fingret uppskuret, och inte äns ett ursäkta!! Idiot!
Muffen, Elin och Krille.
 
Födelsedagsbarnen


I dag mår jag ganska bra trots spritintaget igår. Ibland har man tur. Nu ska jag och david gå upp till Mårtensro på en underbar promenad i det underbara vädret.

Har röstat i dag också!!

Kommentarer
Postat av: Ankan

Kan ju bara säga att det dötrista Oscar skulle inte ha en chans att vinna tävlingen om sundvalls sämsta uteställe den 16/9 -06. Det var hooriiibelt, bedrövligt, nattsvart illa på Aveny igår, jag gick hem efter 20 minuter. Men förfesten var bra =) Mitt kära roffegäng lyckades få min karl regält på lyset efter er "utfrågning" i köket :P

2006-09-17 @ 18:48:22
Postat av: Maaaalin

Wow vilken skojig helg. Själv var jag full som ett ägg i fredags, var hos maria en sväng:P

//Malin

2006-09-17 @ 22:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback