Är lite stressad nu

ska snart till kicki och titta på den fantastiska serien desperate housewifes:) Ska bli kul att umgås lite med Kicki också, det var ju ett tag sedan. Var hos Lina igår och tittade på Prison break, en minst lika fantastisk serie:) Vi brukar egentligen ses alla tre samtidigt men Kicki hade annat för sig igår.
I dag har jag varit på stan och fikat med Ankan, Muffen och Lotta. Vi var på Tinells och väntade på maten i ca 45 min, det kan man kalla dålig service:(
Sedan gick vi på stan och shoppade i ca 3 timmar. Jag köpte en klänning och en bh. Nya saker till maran som går av stapeln i helgen:) Ska bli så himla kul:) Tror det var två år sedan jag var och dansade där sist. Jag, Ankan och Kicki ska bo på hotell:) Längtar redan till hotelfrukosten.
Nej nu måste jag verkligen gå!

Lite bilder från inflyttningsfesten, (samling i soffan, jag lagom full:))

Kommentarer
Postat av: Malin

Tjabba tjejen! Tänkte bara höra om jag skulle skicka några Lina-bullar till dig? bakade sådana grymt stora vaniljbullar igår, och tro det eller ej! De var inte som lussekatterna jag gjorde sist!=)

2006-09-08 @ 13:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback