Utelivet

SUGER i Sundsvall!!
Just hemkommen från krogen, eller vi gick aldrig in på krogen för kön var för lång och vi visste att det inte var värt att stå i kön..... Ankan, Muffen och jag var hemma hos oss och åt ost och kex, drack vin, shot och drinkar  innan vi gick ut. Det var trevligt med lite tjejsnack.... Väl ute försvann Anakn och Daniel... vet inte var de skulle men borta var de iaf:( Ankan det var ju du som ville gå ut??
Muffen och jag gick runt lite och kollade in krogar, insåg efter ett tag att vi gått av oss alkoholen och inte kände för krogen... Ringde david men han svarade inte, var nog inne på oscar... Orkade inte vänta eller stå i kö så jag gick hem, och här sitter jag.... I morgon e det jobb igen, känns lite tungt:(

Nu ska jag sova min skönhetssömn så jag orkar jobba i morgon...

Hoppas du kommer hem snart david, miss u!
Puss å kram!

Kommentarer
Postat av: Ankan

jag är en bedrövlig svikare av värsta slaget. Vi gick till Daltons (in och ut) Sedan blev det prommis hemmåt. Jag tappade sugen efter krogen... Kramar!

2006-10-08 @ 14:25:42
Postat av: Ankan

Lovar och svär!

2006-10-09 @ 19:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback