Träningsvärk

Utan dess like! Var på pump igår, shit jag börjar verkligen blir riktigt svag:( I kväll ska jag på spinning iaf, måste mjuka upp musklerna lite:)
Jobbhelgen har gått bra, riktigt tunga patienter men duktig personal:) Fick tråkigt nog börja helgen med att underkänna min studerande, kändes inte kul men man har ju ändå ett ansvar.
I dag e jag ledig och ska vara det tills fredag kväll då jag går på natten. Under min ledighet ska jag:
Städa
Tvätta
Shoppa (det har jag gjorti dag)
Ringa hyresvärden och klaga på lite olika saker.
Afternoona med Roffes gäng
Träna
Mysa med David

Jag vet ju att ledigheten kommer att gå superfort, den gör ju alltid det. Pratade med mamma i dag, ska bli så kul att kunna åka hem i jul:) Jag måste verkligen gå till Ankan snart och hämta min kamera så att jag uppdatera med lite bilder:)

Lägenheten vi var och tittade på har redan  dragit iväg till 610 000 kr. Helt otroligt, så fin var den verkligen inte! Känner att jag skulle vilja äga en lägenhet men det kommer verkligen att kosta, jag vill ju inte ha en tvåa!

I går hade David och jag ett snack om framtiden, vi kommer verkligen aldrig fram till vad vi vill. Jag vill iof flytta från stan, det vet vi ju... men vad vill David?? Jag vill ju vara med David oavsett vart vi bor, men det vore så skönt att få veta... Ska vi köpa lägenhet här? Ska vi titta på jobb i andra städer? Ska vi titta på lägenheter i andra städer? Ska jag börja titta på vidarutbildning, vart i så fall? Tusen frågor kan man säga....

Just nu ser jag fram emot:
Jul hemma med mamma, pappa, David, kusiner, moster mfl.
Julfest den 9/12 med Roffes gäng, bubbel, mat å fest.
Nyårsafton, ev. med Kicki, Johan, Lina och Jonas
Torsdag, afternoon
Att David blir klar så att vi får två inkomster:)
Desperate housewifes i kväll
Lost i morgon

Nu måste jag byta om så jag inte missar träningen.

puss å kram!

Kommentarer
Postat av: Ankan

jag tänker på din kamera varje gång jag ser den. Jag är ledig imorgon, ska vi ta en date då på eftermidagen kanske?? jag ju på torsdag såpja g kan tyvärr inte thea då :(

2006-10-31 @ 20:53:33
Postat av: Elin

Vilken tid sa vi på torsdag? 15?

2006-11-01 @ 09:39:31
Postat av: maliiiin

Gud vad ambitiös du e! Jag känner mig med duktig, har suttit 3 dagar i rad a 10h per dag med en hemtenta. Wish me lycká!:P

2006-11-01 @ 19:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback