Nyklippt

är jag nu. Tänkte att jag skulle ta ett kort och lägga in men kom på att jag har kameran hos Ankan. Hur som helst så blev jag nöjd. Det blev mest toppning men en kortare lugg. Färgen blev något ljusare brun än den jag hade innan med guldiga slingor, ( löd skåningens tips).
Ulrika jag klippte mig hos e verkligen superbra, henne måste jag tipsa alla om, hon finns på Hårstudion på Centralgatan 17.

I morgon e jag också ledig. Ska nog bara vara hemma och läsa, städa och slappa. Har ju ändå inga pengar att shoppa för...

Har precis varit på spinning och förstört min nya frissa:( Jaja, formen e viktigare än frisyren:) Känns som om jag kommit igång med träningen iaf. och det känns jättebra. Har mest blivit spinning men ska försöka att styrketräna lite mer, behövs ju verkligen inom mitt jobb.

Jag ska jobba heeela helgen och det känns trist för jag missar: dansmara i Hudiksvall och Kicki och Johans inflyttningsfest:(

I kväll är det LOST!

Kommentarer
Postat av: Skåningen

Shysst!! Jag känner mig hedrad!:P

2006-10-25 @ 22:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback