Helgen med mamma och pappa

har varit jättemysig. Vi har mest tagit det lugnt. På dagarna har vi gått på stan, varit i birsta och i Silje och hälsat på Mårten:) På kvällarna har vi tittat på tv, ätit gott och halvsovit i soffan:) (mest mamma).
På söndagen lyxade mamma och jag till det och åt krabba:) Gott men pilligt:





I dag åkte iaf mamma och pappa hem. Känns tomt men jag vet ju att jag får träffa dom i jul:) Det blir liksom så hemtrevligt när dom e här. Lagad mat, fika lite väl ofta kanske, framförallt så äter vi tillsammans och samtalar länge:)
I dag är jag ledig, david har varit ledig på förmiddagen men nu e han och jobbar. Vi hade iaf en mysig morgon tillsammans. Vi låg på luftmadrassen länge och tittade på tv och åt frukost innan vi klev upp, jag ringe till pussel för ca 200 kr men kom aldrig fram:( Sedan gick vi på stan och spanade lite. Jag köpte en t-shirt och David la undan ett par vinter skor.

Biggis, din blogg var väldigt rolig:) Framförallt så får man veta saker man inte skulle ha fått veta annars, t.ex. taxiupplevelsen:) haha.

Nu ska jag snart på spinning, sedan kommer lina och vi ska ut och gå. Vi har knappt träffats de sista veckorna och hon har bytt jobb så vi har nog mkt att prata om, hoppas att kicki följer med också.

I kväll e det Prison break:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det e så mysigt när familjen är på besök! Min familj kommer om en månad och hälsar på oss! :)
Sitter o letar resa nu,m vi tänkte åka till solen en vecka.. skall bli så skönt! Kram kram Vi måste ses snart!!

2006-10-16 @ 22:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback