3 dagars ledighet

Har jag att se fram emot:) Natten gick bra att jobba, nästan för lugnt.
I dag har vi varit hos Mormor Karin, hon hade blivit gammal å trött. Vi kunde låna Rottos bil eftersom han ändå jobbade på dagen:) När vi var och lånade bilnyckeln visade han oss en bil som jag skulle kunna tänka mig, en Honda Accord, väldigt fin och inte extremt dyr:)

Hade tänkt att träna i kväll men orkade verkligen inte. Har bara sovit 4 timmar efter natten så jag tar igen det i morgon:) Då blir det träning både morgon och kväll:) På dagen ska jag klippa mig. Har verkligen beslutångest om hur jag ska klippa/färga håret... Förslag?? Vill inte ha svart, bara brunt blir så trist, blont e uteslutet, kanske något rött??

I kväll är det desperate housewifes:) Jippi, längtar redan:)

Davids mormor e verkligen gullig. Hon vill att jag ska ha ett guldarmband som har tillhört Davids mamma och som hon vill ska fortsätta tillhöra någon i släkten. Jag känner mig hedrad:)

Skulle vilja gå och simma i morgon på morgonen, någon som vill följa med?

Ha en trevlig kväll!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Du passar i rött, kanske inte HELrött hår, men lite nyans! Fråga frissan, de vet ju alltid bäst. Skulle vara skönt att simma, men jag jobbar!

2006-10-24 @ 22:41:42
Postat av: Malin - skåning i sthlm :)

Simma det gör jag varje dag - i bemärkelsen att jag jämt är ute och simmar(cyklar) :) Jga tycker dus kall satsa på lite guldiga slingor!

2006-10-24 @ 23:27:42
Postat av: Ankan

Jobbar jag med:( skulle vara skönt att simma. Ska du på maran på fredag? jag har köpt förköp. Jag tycker att du är jättesnygg i svart. Men röda slingor blir nog bra det med...

2006-10-25 @ 19:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback