Seg på jobbet

är bara förnamnet. Gårdagskvällen var iaf väldigt lyckad. Samlades 19.15 hos Maggan där vi lämnade spritpåsarna innan vi gick till saffran. Där åt jag vitlöksfrästa räkor, vitlöksmarinerade pilgrimsmusslor, tigerräkor och klyftpotatis med cayeneé. Saffran e verkligen min favoritrestaurang, det var så extremt gott:) Efter maten gick vi till Maggan och fortsatte kvällen, vi drack, surrande och sjöng singstars. Måste säga att det spelat verkligen är en partyhöjare:) Ska försöka att fixa det till vår roffe fest den 9/12.
Efter förfesten hamnade vi på aveny där vi röjde i ca 1 timma, sedan var både Lina och jag less. På aveny träffade vi även Biggis, Muffen och Maria.
David var ju också ut så honom mötte jag utanför oscar innan vi gick hem. Han var iof tvungen att få en hamburgare innan han gick hem:) Kvällen vat iaf väldigt lyckad!
I dag har jag mått lite sådär, ont i huvudet och trött men annars ok. Är på jobbet just nu men skulle hellre ligga i min säng. David och jag åt bakispizza och godis i dag så i kväll har jag hållt mig till te och hårdbröd:)
Det känns verkligen skönt att bara jobba en enkelnatt nu och sedan ledig måndag och tisdag. Ska bara ta det lugnt och softa:) Jobbar med maria i natt, känns kul:) Vi håller på och titta lite på om vi kan få till en personalfest, vore kul men svårt att matcha så många kan komma.
I morgon tänkte jag uppdatera min blogg med lite bilder, var ju ett tag sedan.
Jag fick iaf semester dagen innan nyår så nu kan jag vara med och fira mammas 50-årsdag. Tror att mamma blev väldigt glad, jag också:) Vet bara inte vad jag ska köpa till henne....
I dag e det farsdag, skickade ett gottogram till pappsen sedan ringde jag till honom, han och Simpson var på ön och mamma i lägenheten. Nu ska jag surfa runt lite innan jag tittar till mina gamlingar:)
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag blev less, hade varit på väg hem tidigare också, men Maria övertalade mig att stanna. Till slut gick jag bara!:) Men du, Kristers klasskompis har Singstar, jag får låna det när inte de själv ska ha det så jag kan fråga!

2006-11-13 @ 09:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback