Redan söndag

Varför ska ledig helg gå så himla fort?? Jag har iaf haft en superbra helg.
Fredag var som vanligt bokad för idol:) Äntligen åkte Johan ut.... Det var gripande och som vanligt fällde man en tår... Marcus var sjukt bra, han måste vinna!!
Lördagen sov vi ut. Gick en sväng på stan och sedan åkte vi till södraberget där det var danstävling. Vi (David, jag å Ankan), åkte upp lagom till buggen började. Känslan av att vara på tävling slår allt....  Kan säga att adrenalinet pumpade när A-klassen gjorde entre.. Tyvärr blev jag inte så imponerad som jag trodde att jag skulle bli. Många var givetvis helt obeskrivligt bra men A-klass och GP tävling då räknar man med mer än fantastiskt.... Tyvärr kunde inte kicki och Peter tävla pga. att Kicki hade ryggskott, det var en besvikelse:( Kvällen hade jag tänkt att tillbringa på södra och dansa men med halsont beslutade jag att stanna hemma. Hade förmodligen dansat hela kvällen annars och det hade inte slutat så bra.
David skulle ha klassfest här hos oss så kvällen slutade med lite alkohol och en kort kväll på oscar (kort pga. akut magsjuka). Muffen bjöd in sig själv och hon gjorde kvällen minnesvärd:)

Nu e det söndag och vi ska snart inta soffan efter en liten kort promenad i friska lufen.

Har ju glömt att berätta en sak för Biggis, jag har nog sett din granne med plåtarna! För ca 1 vecka sedan såg jag honom vid navet då gick han med något plåtliknade i tygpåsar och höll för öronen. Han var ganska gammal, grått hår, svart skinnjacka, och ganska mycket mage.
I går när david och jag satt på Mc donallds var han där igen, med plåtarna. Precis när jag hade berättat för david om honom kommer han fram till oss och säger till david: Var tvungen att komma fram och titta för du e så lik min son jerry. David och jag höll på att dö....

Jaja, nu ska jag vila mig i form!

Kommentarer
Postat av: Biggis

Hahahaha, japp det låter som min granne det!! Du skulle ha frågat honom varför han har plåtarna, jag har ju inte fått tillfälle sen jag bestämde mig för det!

2006-11-26 @ 22:43:11
Postat av: Biggis igen

vet du föresten vad S-Elfores heter på lablistan? Vi här på psyk hittar det inte..:) Sen såg jag att det var ett rutinprov för att diagnostisera njursvikt, såå, vet du?:)

2006-11-26 @ 22:44:26
Postat av: Biggis

Det har jag också för mig, så då borde det vara det!

2006-11-27 @ 06:02:45
Postat av: malin

Snart nalkas det mot jul, det måste väl innebära en förträfflig deeejt för oss?:)

2006-11-27 @ 12:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback