Dans

Har varit och tränat bugg i dag, första gången på typ 3 år. Det var sååå kul:) Känns ju lite konstigt och ovant men det kommer nog att gå bra. Känns så konstigt att tänka på allt, inte bara dansa...  Ska försöka att träna en eller två gånger i veckan, det kommer nog göra susen för min begynnande övervikt:)
Vi dansade lite boogie woogie också, shit vad det var jobbigt.... Måste haft en suverän kondis förut:)

Nu e mina två nätter på sjukan gjorda för den här gången. Ska jobba kvällar och dagar i helgen, känns ju lite trist men det e ganska skönt å jobba helg ibland.

I natt jobbar David på rättspsyk, tråkigt att sova själv:( Jag har verkligen blivit mörkrädd sedan jag blev sambo. Vågar knappt gå ner till tvättstugan själv...

I dag var det sista avsnittet för Lost, trist och lite bra nu när jag ska bli en aktiv dansare igen:)

Ska fika lite nu.

puss å kram!

Kommentarer
Postat av: Ankan

Har du hittat någon dansparter? hör av dig om imorgon... jag skulle ju kunna komma över till di g innan isf :)

2006-11-29 @ 22:20:44
Postat av: Malin

Skoja inte att jag med är mörkrädd i tvättstugan, jag blir rädd för min egen skugga :)

2006-11-30 @ 08:03:20
Postat av: Elin

"din begynnande övervikt", du har ju alltid en skräckbild av dig själv, om 5 år, OM du inte skulle träna å OM du bara skulle käka godis hela dagarna.. Pucko!:)

2006-11-30 @ 10:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback