våren är här

och det är helt fantastiskt:) Har längtat så många månader nu:) david och jag har suttit i solen på stan och ätit glass i dag. Trist bara att david har pollen allergi:( Folk var som besatt på stan, fanns inte en enda bänk i solen ledig:( I morse var jag på spinning, känner mig duktig. I dag ska jag jobba natt, känns lite halvjobbigt men sedan e jag ledig en vecka:) Jag måste ha stans bästa schema (det e ju jag som lagt det:))
På tisdag kommer mamma och moster Mimmi, det blir jättekul. Måste bara försöka att fixa till lägenheten lite. Känns så tråkigt om de kommer hit och det knappt ser beboligt ut....
I dag på stan kände jag mig sååå shopping sugen:) köpte ett linne, en t-shirt, solglasögon och två diadem:) Har kommit på att diadem är verkligen en frisyrräddare:)

Gud det här vädret ger verkligen pirr i magen, känner mig nästan nykär:)

Puss å kram till alla. David och Mårten, jag älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback