Tiger ihjäl varandra

är precis vad vi håller på med.....  Har så mycket konstiga känslor just nu... kan inte förklara, vill inte förklara, orkar inte förklara...
Varför har man förväntningar på hur liveta ska vara när man inte har en aning om hur det kommer att bli, bara dumt ju... Önskar att jag kunde styra mer över mitt eget liv, eller kan jag det? Är jag bara feg?? Fan jag vet ingenting!!!
Allt känns bara som en inre storm som pendlar mellan förtvivlan och förhoppningar och du sitter och tittar på tv och har ingen aning, eller har du det? Önskar mamma vore här:(
Vet verkligen inte alls vad jag vill???
Ibland känner jag mig så avundssjuk på hur andra har det, fattar väl att de också har problem men ändå....Pissigt jävla liv man lever, önskar jag kunde hoppas av ett tag!

Kommentarer
Postat av: ankan

Åh men gumman! Önskar jag var i stan så vi kunde umgås lite. Det är så trist när man känner som du... och jag känner. Det är svårt när tvivlen kommer upp. KRAMAR

2006-05-16 @ 11:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback